CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin
Welcome to my blog

Saturday, April 24, 2010

24 April 2010

4.00 am



aku lepak lua umah puake ngn along..tgk dy isap pen..hahaha,tuttt*.aku borak2 ngn dy, citer mcm2 kat along.. along best,suke dgr adek cter,luah pape..selfish ! ahaha, along je taw.. ktorg borak2 lame smpai da rase nyampah borak satu same laen,lepas tu masuk umah.lepas tu tibe2 aku da jadi giler meroyan mcm biase.HAHAHA. aku suke nyakat along. wat die tekejut. die kua toilet je,aku sergah die baekk punye..hahaha,tekejut berukk die,mmg menjerit ah.. lps tu aku lak masuk toilet tu,bile kua je ak da agak dah..mesti ade udang di sebalik batu nih.. gelap semacam je,aku da jln slow2 ni,ingt ade org nyorok blkg pintu, tp xde..teruskan berjalan , tibe2 ade puake giler sergah aku kat tepi dinding ! babiiiiii !tekejut nak mampuih aku,terus lari masuk bilik.hahaha. along ! tggu kau ! dendam tetap dendam.nantikan episod seterusnye ! hmmphh !!




5.00 am



tibe2 aku rase serbe salah kat sorang mamat ni.dulu aku agak kurang ajar sikit kot ngn dy.. aku rase aku xlyn dy ngn baek.tp tu la ,sbb aku tak suke prangai dy yg agak over sumtimes n annoyed la. aku text die,ak mntak maap..tp dy kate aku tak buat salah.ok la tuh..pape jela..asalkan aku da mntk maap.n kwn mcm dulu balik. dy kate xpe n dy still na tgu aku.. hah? MOTIF ?? tgu la pah cerohhh ! hahah




2.30 pm



bngun kul 1 lebih ,lps tu bsiap g bli nasik kat MBSA then mkn kat kedai vampire (D.E) haha..lepas tu g fac , record lagu.lagu tu aku ngn putra compose.. dy carik chord,aku cari melody.then aku ngn leynda vokalnye..sore leynda mmg gempak,aku mcm bese a..ke laut..=P lirik tuh kwn putra punye,dy yg suh ktorg tlg dy..wlaupon xbrape perfect,tp aku ttp gumbire aa,eala tu satu pengalaman la kan kan?? ckp 'kan' cepat ! hahahaha, ~puaka six~



6.45 pm



aku ,ila,leynda g tgk uma sewa yg bakal menjadi milik ktorg sem dpn. naek kete apiz. umah bapak ah,mcm banglo.. lawa lak tu. bile da sampai , ktorg masuk a dlm uma tuh,perghh..bpk besa..leh maen futsal kott ruang tamu dy.. tgk bilik pulak, perghh ! besa gak la, katil double dacker, lepas tu stiap bilik, perghh ! ade tB , bilik air stiap bilik ade. pastu ,perghh ! ade wireless p1 WIMAX,haha.tu yg penting kott? =P washing machine, dapur gas,freezer,kipas ,lampu ! mmg best gak la.heheh.arap2 jadi lohh..=)

No comments:

Post a Comment