CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin
Welcome to my blog

Saturday, April 24, 2010

memang aku, bkn kau

25 April 2010

12.43 am


aku kua lepak barra ngn puake 5, skg da xjadi puake 6..kua2 umah je,pegi kat kete,aku da tecengang..tgk lampu kete dok bekelip2..abes aku..abes ! rupenye 2jam lepas ade org xtutup pintu kete ak kemas. hah, memang ! memang xboleh idop lah kete tuh..memang aku ! memang aku nak menangis la.huhu,ak call abah ak , then dy explain la na wat mcm mne.. fuohh,mmg gempak a..leynda,ila, sya,amy,apiz yg tolak kete.haha,da tolak skali,xjadi,lepas tu dorang tolak kete aku reverse ke blkg balik sbb da xde space kat depan na tolak.bile tolak ag skali,br start..best gile siot ! ak berjaye buat enjin idop balik.haha..satu pengalaman weh ! aku hargai giler2 dgn bantuan mereka yg mengeluarkan peluh dan keringat na tolak kete ak.ahaha..thanks babe ! korang mmg ! memang best !




1.15 am


sesampeinye kami di sane,oder air..patu maen amek2 gmbr.wohoho.. hah, tuuu yg penting ! da la meja thuyung hayang..xleh letak tgn,nt tebalik mknn atas meja..hah mmg ! mmg aku lah yg kene pon kalu terjadi..then kami kami sekalian borak2 di antare satu puake ke puake..luah perasaan..ahahahha..oiiyoii ! =P





3.25 am


da sampai kat kete,kete ak xboleh stat lagi.. haihh,memang aku.. memang aku panassss~ kene la mntk tlg dorang tolak lagi.ahaha..thanks kwn2..hohehohehohe =p then balik uma tido !

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget