CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin
Welcome to my blog

Friday, April 23, 2010

keje aku

10.45 pm
aku potong rambut amy smlm,ala2 rain.ahaha,terer gk aku upenye .slame ni aku ptong rambut sendiri je,repair2 sendiri...tak penah potong rambut org.slalu potong rambut haiwan. then aku urot tangan si leynda gondorono tu sampai patah.alhamdulillah da sembuh.. skarang dia da ade tangan baru.ahaha..



12.00 am
lepas tu,smlm ktorg kua g lepak..dgn amy,sya,ila,leynda,apiz.. amy ngn sya naek kete aku,leynda naek kete baby dy,ila jln kaki.haha..gurau. sampai2 kat sane, ktorg oder la air,lepas tu kan..haihh..tibe2 ! ade la sorang mamat ni g mintak shisha.ahaha,ktorang lepak sambil shisha.aku xshisha pon,tgk je dorang tiup asap bekepul2.haha,pecaye ke? kepale hotak laa..ktorg lepak bkn saje2,tp lepak sambil belajar.blaja bahase melayu.. belaja bina ayat dpd pekataan mengeksploitasi ,sepet,muncung.heee..leynda mmg giler, ila pon gler sampai sume bende aku ckp sume xboleh.aahaha,amy ngn sya pulak xcare kat org laen da,manje2 la korang.huhu..tp leynda xlame aktif,skejap je da slow.. bile da boring,na g uptown smlm,tp da kul 2lbih.. uptown da tutup. so balik tido la
!






leynda gondorono



ila



2.50 am
tp balik uma aku xtido ag,xleh tido.. ade sumthing kot . tak tau nape aku pelik mase tu, aku da buat sesuatu keputusan yg mengejutkan diri sendiri juge.haa, ape ape? kul6 br bole tido.sbb ape ek? myb sbb aku tido atas katil bukan aku punye. =)

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget