CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin
Welcome to my blog

Tuesday, March 8, 2011

koleksi video aku!

1) video ni mase zmn sy skola dulu dah, mase form5 kot? haha, br na kenal2 ngn music2 ni. nyanyi pun mcm haram je. mase ni ktorg lepak kat Alor Akar, Kuantan dgn Neesa, Indra n Aza. ramai bile org tgk vid ni, die tanye, "betul ke kau nyanyi? tak nmpk pun mulut gerak?". hahaha. sbenarnye mmg aku tgh nynyi pun, tapi cover bg tak nmpk sbb malu mase tu. kan ade org record. sambil nyanyi then buat buat busy. haha





2) Time ni plak, mase practice ngn band aku (Kucing Hijau) di Wangsa Maju. studio slh seorang dr bandmates KH. aku dtg KL semate2 nak practice ni. kakak aku teman skali. mula2 nak balik hari, tp memandangkan keadaan tak mengizinkan, aku bermalam kat KL sehari. konon ni practice utk Prom nite SMK TTDI tp last2 tak jadi plak job tu. hmm, takpelah, janji dpt practice ngn band sudeyyy. -.-'





3) haa ni.. ktorang kat studio fakulti je. aku ngn amy ataupun dikenali sbg Takashi nakamura main lagu kiss the rain by yiruma saje2 je. haha, main dua org plak tu. hmm, biase la bosan2 je mmg ktorg pegi tekan piano. hehe





4) lagu ini bertajuk hantu. ni lagu dr band sy, Kucing Hijau. Btw, part vokal belum di record lagi. insyaAllah jika ade kelapangan mase nt akan kami record. err, saje menyemakkan vid ni dgn gambar diri sendiri. hahaha :)





5) haaa ni lagi mcm bangang. aku pergi jamming lagu sendiri kat tmpt karaoke. hahaha! pasang minus one, letak kat mic. hambekkk! haha. ni pun lagu hasil ciptaan aku sendiri bertajuk Sedar. :)





6) errrrr... hahaha, vid ni just for fun. kebosanan di rumah ku. hehe. menyanyi haukkkkkkk! bye -.-'



p/s : na tgk lagi vid2 yg tak menarik dan membosankan dr sy search la kat youtube ye. haha. kalau nak la kan. *mcm la best sgt =.='

No comments:

Post a Comment