CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin
Welcome to my blog

Saturday, March 5, 2011

Jereny & Jeremy




Pd hari Sabtu yg terang dan nyaman, aku bangun dan gagahkan diri utk bangun dari tidur yg nyenyak senyenyaknya pd pukul12tgh hari. tu pun sbb da serabut dgn handphone yg tak henti2 masuk msg dgn ade org call. haha. kalau tak, jgn harap na bgn lagi. huhu, tp kalau weekend jela mcm ni. biasa la student kann. xD aku bingkas bangun dr kamar ( toto ) yg disediakan oleh amy ( takashi nakamura ) dan bergegas ke bilik air utk mandi. sebelum aku menggerakkan diri ke bilik air, aku singgah dulu di bilik amy & sya utk mengambil sekeping tuala. haha. act aku tidur rumah diaorg. haa. kemudian aku mandi, dan selepas itu aku reply semua message yg di terima oleh ku dgn hati yg seronok. ( sbb br lepas mandi ) hoho. pd hari ni aku nak ke Puncak Alam, ke rumah kakakku, Emy Sherafiza sbb nak tgk haiwan kesayangan kami ( tikus belanda ) yg br kami bela.. huhu. kami bela 2 ekor, sekor kakak aku punye ( Jeremy ), sekor lagi aku ( Jereny ). Jereny ade dua name. name inggeris die Jereny, name korea die Ji Hoo. hahaa. hmmm, sejak kakak aku beli, die yg menjage mereka. so Jereny masih tak mendapat sentuhan kasih syg lagi dr aku. haha.

So, skrg ni aku hanya menunggu si Amy dan Sya bangun. tak lupa Mie pun ada skali ye. dan die tidur same toto dgn aku. haha. lepas dorang da bgn mandi semua, ktorg pergi mkn kat sek18. kemudian tanpa melengahkan mase, kami meneruskan hajat kami ke Puncak Alam. ktorg bertolak pd jam 3lbih mcm tu la kot. Dlm 4ominit + jln jem smpai la kat umah sewa kakak aku.

Mase tu aku dptlah pegang Jereny n Jeremy for the first time!
haha, dorang sgt liar! nak2 lagi Jereny. haiyyoo! susah giler na pegang die, die penakot. kesian die. tp lame2 bila belai die, die okay la skit. sungguh comel yaww.. hekk. aku mcm takleh na bwk Jereny n Jeremy tu balik kat Shah Alam utk aku jage lagi. sbb aku rase mcm aku sgt busy, tak dpt jage buat mase ni. kesian plak dorang nt. so biarlah kakak aku je yg jage dua2 tu skrg. dlm kul5lbih ktorg gerak balik Shah Alam. da smpai S.A ktorg terus pegi Tasik Shah Alam. jln2 jela sambil bergambar. hahaha. tu jela yg aku na citer kot. okay lah selamat mlm! :)




Jereny & Jeremy tgh mkn n minum






No comments:

Post a Comment