CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin

Eny Shafina Muhammad Nasaruddin
Welcome to my blog

Wednesday, March 2, 2011

EEEUUWW

i wanna share you this video. anwar hadi is a very creative person! haha, more importantly, this makes me laugh!








sy pun setuju dgn dia. mmg budak2 sekarang suka taip msg mcm tu.
na tambah2 huruf W kat blkg. adoiii, awatnya? mcm lagi susah je org yg trime msg tu na bace? mmg la nmpk stylo pd korang,
tp pd buat seksa hati dan perasaan org yg membacenye.
sy rase mcm lagi lambat je na menulis kalau kita duk tulis W W tu.
kalau eja mcm biasa kan senang? tak gitu? mcm mane kalau anta msg kat org yg tak paham langsung dgn cara msg mcm tu? contohnye parents ke. wooo, confirm dia org tak paham punye n kalau aku lah tulis mcm tu mmg kene maki kottt! haha. this tabiat annoys me so much too. haha. but ape pun, we should respect org lain kan.
okay sorry kalau terasa.just na share je. xD

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget